خبر دانلود

  • ۰
  • ۰

بازی CatFish توسط استودیو بازی سازی NeverEnding Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد که توانسته با ۵۰۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. تلاش کنید تا مجموعه ای کامل از انواع ماهی ها را صید کنید. ماهیگیری همیشه به همان اندازه که فکرش را می کنید آرامش بخش نیست. برخی از ماهی ها را فقط در شرایط خاصی از آب و هوا می توانید صید کنید، بنابراین در این بازی باید به پیش بینی آب و هوا نیز توجه کنید. در این بازی می توانید چوب های ماهیگیری، قلاب ها، قرقره ها و طعمه های مختلف را خریداری کنید. به کمک این ابزار ها می توانید سطح توانایی های خودتان در صید ماهی ها را بالا ببرید.

با گوش دادن به خبرهای هواشناسی بهترین شرایط آب و هوایی را برای ماهیگیری انتخاب کنید و سپس با طعمه های خود راهی ماهیگیری شوید و ساعت ها سرگرم شوید. قلاب ماهیگیری تان را درون آب بیندازید و سپس ماهی ها را صید کنید. بازی دارای گرافیکی عالی و زیبا به همراه گیم پلی ای اعتیادآور و محیط شاد و رنگارنگ است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. کافی است تا قلاب ماهیگیری تان را درون آب بیندازید و سپس ماهی ها را صید کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۴ و بالاتر نیاز دارید.

CatFish v1.0.38 Apk + Mod

بازی-catfish-اندروید

info

Hey! What’s up? You look like you could use a little chill out time, and what better way to chill than fishing side by side with cute and funny cats, you know… because cats love fish, right? But watch out, fishing isn’t always as relaxing as you might think. These things can really put up a struggle when they’re fighting for their lives. Although these cats won’t be eating them.

اطلاعات فایل
  • ۹۷/۰۵/۱۴
  • علی غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی