خبر دانلود

  • ۰
  • ۰

نرم افزار مدیریت سیستم ریستور ویندوز Restore Point Creator نرم افزار قدرتمندی به منظور بازگردانی سیستم به حالت اولیه می باشد که به صورت حرفه ای برنامه می توانید از همان حالت آغاز سیستم شما را ریستور کرده و تنظیمات آن را به حالت اولیه برگرداند. ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. ابزار System Restore تمام تغییرات سیستم شما را مثل نصب یک سخت افزار یا نرم افزار جدید و یا حتی هنگامی که تغییری در وضعیت سیستم ایجاد می کنید را ثبت و ردیابی می کند.

نرم افزار مدیریت سیستم ریستور ویندوز Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان ودر تسکبار شما قرار خواهد گرفت و به راحتی می توانید ریستور پوینت های خود را مدیریت کنید و یا در هر زمانی ریستور پوینت های خود را با تنظیمات دلخواه ایجاد کنید .به علاوه این نرم افزار از میزان بسیار کمی از CPU و RAM سیستم شما نیز استفاده خواهد کرد.  این برنامه قابلیت بازیابی اطلاعاتحساس را دارا می باشد و کاربران می توانند از لحاظ امنیت اطلاعات خود اطمینان کامل را حاصل کنند. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت کرده و لذت ببرید.Restore-Point-Creator-Cover

Restore-Point-Creator-اسکرین-شات  Restore-Point-Creator-اسکرین-شات  Restore-Point-Creator-اسکرین-شات

Restore Point Creator is a lightweight and easy-to-use application that was designed to help you restore the system to an early state using the existing restore points. You can also create new ones and personalize them by adding a specific description to each of them. In case there are some restore points that are no longer needed, with the help of Restore Point Creator you can delete them.

سیستم مورد نیاز:

Windows XP  •  Windows Vista  •  Windows Vista 64 bit  •  Windows 7  •  Windows 7 64 bit  •  Windows 8  •  Windows 8 64 bit  •  Windows 10  •  Windows 10 64 bit

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • علی غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی