خبر دانلود

  • ۰
  • ۰

عنوان مورد انتظار سازندگان بازی Darksiders یعنی دانلود بازی Battle Chasers Nightwar در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شد. گروه CODEX وظیفه کرک این بازی را به عهده داشته است. جو مادوریا که یکی از طراحان قدیمی کمیک بوک های مارول بوده است به همراه همکار خود رایان استفانلی استودیو تازه تاسیس Airship Syndicate را راه اندازی کردند. این استودیو سعی دارد تا در اولین پروژه خود، یکی از کمیک‌های قدیمی مادوریا به نام Battle Chasers را بازسازی کند که ریشه این کمیک‌ها به سال ۱۹۹۸ بر‌میگردد. بازی ساخته شده بر اساس این کمیک، Battle Chasers: Night War نام دارد و مبلغ درخواستی سازندگان آن در کیک‌استارتر برابر با ۵۰۰ هزار دلار است. داستان دانلود بازی Battle Chasers Nightwar در منطقه‌ای به نام قاره گم شده جریان دارد که تا به‌ حال کسی سالم از آنجا برنگشته است. ژولی، شخصیت اصلی بازی، به همراه تعدادی از دوستانش به این منطقه می‌روند تا پدر ژولی را که گم شده پیدا کنند. گیم‌پلی بازی هم بر اساس قوانین همیشگی نقش‌آفرینی‌های ژاپنی ساخته می‌شود. گیم‌پلی بازی از آثار بزرگ این سبک الهام گرفته شده و ۳ قابلیت مهم دارد: سیستم مانا دوگانه، نوار زمانی که هر کس در نوبت خود حق حرکت دارد و توانایی استفاده از ضربات فوق‌العاده (Super Attack). سازندگان بازی در مورد گیم پلی بازی Nightwar می گویند: در حالی که منبع الهام ما در ساخت Darksiders سری بازی‌های زلدا بود، محصول جدید ما بیش‌تر به سمت بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی مثل Final Fantasy سوق خواهد داشت. ما با بازی کردن نقش‌آفرینی‌های ژاپنی مثل Chrono Trigger و Final Fantasy بزرگ شدیم و این سبک برای ما بسیار محبوب است، ولی متاسفانه سازندگان غربی علاقه زیادی به ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی ندارند و از همین رو سعی می‌کنیم یکی از معدود استودیو‌هایی باشیم که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

Battle Chasers Nightwar PC-CODEX

دانلود-بازی-Battle-Chasers-Nightwar

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-Battle-Chasers-Nightwar دانلود-بازی-Battle-Chasers-Nightwar

دانلود-بازی-Battle-Chasers-Nightwar دانلود-بازی-Battle-Chasers-Nightwar

دانلود-بازی-Battle-Chasers-Nightwar دانلود-بازی-Battle-Chasers-Nightwar

Battle Chasers: Nightwar is an RPG inspired by the classic console greats, featuring deep dungeon diving, turn-based combat presented in a classic JRPG format, and a rich story driven by exploration of the world.

 

  • Classic turn-based combat inspired by the console RPG greats, with a unique overcharge mana system and incredible Battle Bursts.
  • Beautiful, randomly-generated dungeons loaded with traps, puzzles, secrets and loot.
  • Explore an overworld peppered with hidden dungeons, rare bosses and randomly appearing friends and foes.
  • Action oriented, randomly-generated dungeons loaded with traps, puzzles and secrets. Use each hero’s unique dungeon skills to survive
  • Build your adventuring party by choosing three of six available heroes from the classic Battle Chasers comic series, each with unique abilities, perks, items and dungeon skills
  • Dive into the deep crafting system, using the unique ingredient-overloading system to create epic items!

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: 2.0 GHz CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 or equivalent with 1 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: Intel i5 2.5 GHZ
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

لینک دانلود:

 دانلود بازی Battle.Chasers.Nightwar-CODEX با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • علی غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی