خبر دانلود

  • ۰
  • ۰

در این پست قصد داریم تا فونت انگلیسی به نام  JAMOE Modern Vintage Typefa Font را قرار دهیم ، از فونت همانند سایر ابزار های دیگرمانند اکشن ، براش ، پترن و … در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی مانند فتوشاپ ، کورل دراو از ان استفاده میشود . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون و طرح مد نظرتان بسیار مهم و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است.فرمت فونت ها OTF می اشد و برای استفاده از این فونت ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید. هم اکنون میتوایند این فونت زیبا را ازدانلودها دریافت نمایید.

 

JAMOE Modern Vintage Typefa Font

 

JAMOE-Modern-Vintage-Typefa

A computer font (or font) is an electronic data file containing a set of glyphs, characters, or symbols such as dingbats. Although the term font first referred to a set of metal type sorts in one style and size, since the 1990s it is generally used to refer to a scalable set of digital shapes that may be printed at many different sizes.

راهنمای نصب:

آموزش نصب فونت در ویندوزهای مختلف :

 تنها با کپی کردن فایل های فونت به مسیر C:WindowsFonts عملیات نصب فونت های مورد نظر به آسانی انجام میشود.
 برای این کار، فونت های مورد نظر خود را به حالت انتخاب شده در آوردید. سپس درایوی که در آن ویندوز را نصب کردید را باز کرده و بعد به ترتیب پوشه های Windows و Fonts را باز کنید. معمولا مسیر نصب ویندوز در درایو C میباشد، پس فونت ها را داخل پوشه در مسیر C:WindowsFonts یکشید (دراگ کنید) تا فونت های جدید درج (Paste) شوند و عملیات نصب فونت به درستی انجام شود.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

  • ۹۶/۰۲/۱۹
  • علی غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی