خبر دانلود

  • ۰
  • ۰

نرم افزار نصب ویندوز بدون نیاز به دیسک WinToHDD نرم افزار سودمند و مفید می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به نصب یا نصب مجدد ویندوز بپردازید بدون آنکه نیاز به سی دی یا دی وی دی یا یو اس بی درایو داشته باشید.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مدتی که از نصب ویندوز تان می گذرد ، سرعت و کار آرایی ویندوز بسیار پایین می آید و شما نیاز دارید که به نصب دوباره ویندوز بپردازید. امروز تیم دانلود ها برای شما عزیزان نرم افزاری را آماده کرده است که بدون آنکه نیاز به سی دی یا دی وی دی ویندوز یا حتی بوتیبل کردن فلش یو اس بی داشته باشید به نصب ویندوز بپردازید.

با استفاده از نرم افزار نصب ویندوز بدون نیاز به دیسک WinToHDD شما می توانید به راحتی ویندوز خود را به طور کامل نصب کنید. این نرم افزار از انواع نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و … پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار امکان ایجاد نسخه کلون از ویندوز را به شما می دهد. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.WinToHDD-cover

WinToHDD-اسکرین-شات   WinToHDD-اسکرین-شات  WinToHDD-اسکرین-شات

WinToHDD is a handy and useful Windows software that allows you to install or reinstall Windows without using a CD/DVD or USB drive. With this All-in-One Windows Setup software, you can easily reinstall Windows, install Windows onto disks other than the one where your Windows operating system is installed, or clone current Windows OS installation (Windows vista or later) to other disk.

سیستم مورد نیاز:

Windows XP or later (32/64-bit).
Intel® Pentium® processor.
512MB of available RAM (1G or more recommended).
500MB of free space on your hard drive.
1024×768 graphic device (higher resolution recommended).

راهنمای نصب:

1- ابتدا اینترنت خود را قطع نمایید .بعد از نصب ، بنا به نسخه سیستم عامل خود 32 یا 64 بیتی فایل hasleo.wintohdd.2.7.rc1 را در محل نصب کپی نمایید. آنرا اجرا کرده و Patch را بزنید.

2- نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از Keygen اقدام به فعال سازی نرم افزار کنید و Register را بزنید. در قسمت Activation code سریالی دلخواه وارد کنید و اقدام به فعال سازی نمایید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.


  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • علی غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی