خبر دانلود

  • ۰
  • ۰

ساعت مچی Movado

ساعت مچی Movado

طراحی کلاسیک و مجلسی

دارای بند چرم مشکی و زیبا

ارائه شده در رنگ های مختلف

قاب و بند ضد آب و ضد حساسیت


دارای 6 ماه گارانتی تعویض



قیمت : 33000 تومان



اگر قصد خرید ساعت مچی سبک و شیک با کیفیت بالا را دارید ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم، پیشنهاد ما انتخاب ساعت صفحه گرد و بدون شماره موادو است. این ساعت مردانه از بند چرم مقاوم و موتور درجه یک طراحی و ساخته شده است و در رنگ بندی دور آبی با بند مشکی، دور طلایی با بند مشکی و دور مشکی با بند مشکی موجود می باشد. و شما می توانید براساس سلیقه شخصی خود هر رنگی را که می پسندید انتخاب و سفارش دهید، چون سلیقه و انتخاب ویژه شما برای ما مهم است، بنابر این در هنگام ثبت سفارش در سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر کنید.




قیمت : 33000 تومان



از دیگر خصوصیات و مزیتهای مهم ساعت Movado ضد آب بودن آن می باشد (ضد آب تا 70%). کمپانی Movado به طراحی ساده و کلاسیک مشهور است. این مدل هم از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت می تواند هدیه ای بی نظیر باشد برای کسی که دوستش دارید.


قیمت : 33000 تومان



استفاده از ساعت برای برخی علاوه بر نشان دادن زمان و ظاهری منظم جهت انجام فعالیت‌های ورزشی خاص و گاهی برای تشخیص وضعیت هوا نیز دارای اهمیت است. هنگام انتخاب ساعت از زیبایی و بهترین بودن آن مطمئن شوید زیرا ساعت مچی وسیله‌ای است که در طی روز کاملاً همراه شما است و علاوه بر آنکه نیازهای شما را رفع می‌کند باید با پوشش شما متناسب بوده و به گونه‌ای نباشد که در پایان روز باعث خستگی و تورم مچ دستتان شود.



ساعتی انتخاب کنید که متناسب با شخصیت و سبک زندگی شما باشد. سعی کنید ساعت خود را براساس سبک لباس و رنگ‌هایی که بیشتر به تن می‌کنید انتخاب نمائید.
ساعت شما باید به راحتی قابل خواندن و تشخیص باشد. با توجه به اهمیت بند ساعت در انتخاب ساعت سعی کنید ساعتی را انتخاب کنید که بند آن با خود ساعت متناسب بوده و به پوشش شما زیبایی خاصی ببخشد.


قیمت : 33000 تومان



ویژگی های ساعت مچی Movado:
- جنسیت: مردانه / زنانه
- برند: Movado
- نوع ساعتپ: تک موتوره
- کیفیت: Hige Copy
- نوع شیشه: معدنی
- نوع کاربری: کلاسیک , لوکس , روزمره , رسمی
- مقاومت در برابر آب: تا 70%
- جنس بدنه: فلز با رنگ ثابت
- رنگ مدل: طلایی، آبی ، مشکی
- نوع قفل: بند سگکی
- جنس بند: چرم نرم مشکی





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 33000 تومان


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی