خبر دانلود

  • ۰
  • ۰
تبلت کودک تام سخنگو

همراه با پایه نگهدارنده

اسباب بازی ای سرگرم کننده و آموزشی


دارای تصویری سه بعدی

موسیقی های جذاب و لذت بخش


داستان های سرگرم کننده

12 ویژگی لمسی و ...



قیمت : 28000 تومان



این روزها با گسترش علم و تکنولوژی ابزار و وسایل جذاب و متنوعی به بازار عرضه شده اند. در دنیای اسباب بازی و ابزار های بازی کودکان نیز تحولاتی اساسی به وجود آمده است و شاهد ورود و حضور تکنولوژی و صنایع دیجیتالی در این حوزه هستیم.



یکی از جدید ترین و جذاب ترین وسایل عرضه شده در این زمینه تبلت هایی است که ویژه کودکان طراحی شده، بچه ها میتوانند مانند پدر و مادرانشان تبلت و تلفن همراه داشته باشند ولی فقط به صورت یک اسباب بازی که صرفا جنبه سرگرمی دارد، در دنیایی که کودکان علاقه زیادی به بازی کردن با وسایل ارتباطی چون تبلت و تلفن های همراه دارند هدیه دادن این نوع اسباب بازی ها میتواند کودک شما را شاد و سرگرم کند.


قیمت : 28000 تومان



و اما این اسباب بازی به تازگی تولید و وارد بازار شده و یکی از اسباب بازی های مفید کودکان محسوب می شود. این تبلت نه تنها برای سرگرمی میباشد بلکه وسیله ای آموزشی برای کودک شما هست. اگر به دنبال یک تبلت لمسی زیبا و شیک برای فرزند خود هستید اگر میخواهید یک هدیه زیبا به عزیزانتان بدید ما موبایل لمسی بچه گانه تام سخنگو را به شما پیشنهاد میکنیم.



اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که حاضر نیستند موبایل یا تبلت خود را برای سرگرمی و بازی کودکان به آنها بدهند خرید تبلت برای کودکان و خردسالان بهترین راه حل این مشکل است.
از آنجا که تبلت‌ها بهترین گزینه برای جلوگیری از شیطنت کودکان هستند شما می‌توانید فرزند خود را با یک تبلت کودکانه با کیفیت بالا و ارزان قیمت در مسافرت, هواپیما, تفریح و ... ساعت‌ها سرگرم کنید.


قیمت : 28000 تومان



ویژگی های کلیدی:
- واکنش در اثر لمس
- سه بعدی
- 12 عملکرد لمسی
- داستان های کودکانه زیبا
- آهنگ های زنگ مختلف
- موسیقی های لذت بخش و کودکانه
- آموزش زبان انگلیسی
- دارای کلید خاموش روشن
- قابلیت ضبط صدا و تکرار آن توسط تام(گربه)
- شباهت ظاهری به تبلت های حرفه ای
-دارای کلید خاموش روشن





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 28000 تومان


  • ۹۴/۰۹/۰۵
  • علی غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی