خبر دانلود

  • ۰
  • ۰
آب میوه گیری دستی مرکبات

راحت ترین و سریع ترین وسیله برای گرفتن آب پرتقال، لیمو و ...

وسیله ای ساده اما بسیار کارامد


با کیفیت عالی


قیمت : 12000 تومان



امروزه استفاده از آب میوه های طبیعی، بدون اسانس و افزودنیها از اولویت های سلامتی فرد است، با تهیه آب میوه گیری دستی مرکبات می توانید از دردسرها و عذاب استفاده از آب میوه گیرهای قدیمی رها شوید. این محصول برای آب گرفتن انواع مرکبات مثل لیمو، پرتقال، گریپ فروت، نارنج و ... کاربرد دارد.
کافیست پرتقال یا لیمو را از وسط دو نیم کرده و هر نصفه را جداگانه در داخل این آب میوه گیری بگذارید و فشار دهید، حال آب میوه طبیعی و تازه شما آماده نوشیدن است. با این دستگاه بی نظیر به ساده ترین شکل ممکن آب هر نوع مرکباتی را می توانید بگیرید و نوش جان کنید. از ویژگی های این آب میوه گیری توری آن می باشد که باعث می شود هسته میوه از آن خارج نشود و شما بتوانید یک آب میوه کاملا خالص تهیه و نوش جان کنید.




قیمت : 12000 تومان



گرفتن آب میوه حتی تا آخرین قطره

بدون نیاز به برق و باطری با کاربردی شگفت انگیز

محصولی بی نظیر با کیفیتی متفاوت و ظاهری زیبا

طراحی فوق العاده که کار کردن با آن بسیار راحت است

محصولی مورد نیاز برای هر آشپرخانه








روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 12000 تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی